بسمه تعالی
اطلاعیه شماره(2)
راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی رشته های با آزمون و رشته های صرفاً با سوابق تحصیلی سال 1404-1403دانشگاه هرمزگان (شهرستان بندرعباس) و مجتمع آموزش عالی میناب (محل تحصیل شهرستان میناب)
ضمن عرض تبریک و خیرمقدم به پذیرفته شدگان محترم به اطلاع می رساند ثبت نام طی دو مرحله، مرحله اول: غیر حضوری (اینترنتی ) و مرحله دوم : به صورت حضوری (مراجعه شخص پذیرفته شده به دانشگاه جهت تحویل مدارک و ثبت نام نهایی ) انجام می گردد.
مهم: انجام هر دو مرحله ثبت نام الزامی بوده و عدم انجام هر یک از آنها به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.
توجه : لینک کلیپ آموزشی راهنمای ثبت نام
مرحله اول: ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی )
زمان ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی) از ساعت22 شنبه 1403/07/21 تا قبل از مراجعه برای ثبت نام حضوری می باشد. پذیرفته شدگان محترم می بایست به منظور انجام ثبت نام غیر حضوری(اینترنتی) ، با استفاده از مرورگر chrome در بازه زمانی فوق الذکر به آدرس اینترنتی :https://golestan.hormozgan.ac.ir
مراجعه نمایند: پس از ورود کد امنیتی موجود در کادر را دقیقاً وارد نمایند.
شناسه کاربری پذیرفته شدگان : شماره ملی U03100
گذرواژه: شماره ملی(بدون خط تیره) می باشد.
مثال : در صورتی که شماره ملی پذیرفته شده 9999999999 باشد آنگاه شناسه کاربری و گذر واژه پذیرفته شده در سیستم گلستان به شرح ذیل خواهد بود:
شناسه کاربری: U031009999999999
گذر واژه:9999999999
پس از ورود به سیستم دانشجویی گلستان از منوی کاربر/ آموزش/ دانشجو/ پردازش
" پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدید الورود " انتخاب شود و پس از تکمیل اطلاعات دانشجو و بارگذاری و ارسال مدارک اسکن شده، فرم مشخصات کامل دانشجو و گواهی پذیرش غیر حضوری دانشجو را از سیستم دریافت نمایند.
علاوه بر فرمهای فوق لازم است فرمهای ثبت نام مندرج در وب سایت دانشگاه را چاپ و پس از تکمیل و امضاء و اثر انگشت به همراه سایر مدارک در مرحله دوم ثبت نام به صورت حضوری به دانشگاه تحویل نمایند.
(توضیحات بیشتر در خصوص فرم ها در اطلاعیه شماره (3) درج گردیده است . )
قابل توجه پذیرفته شدگان نوبت دوم (دوره شبانه) :
* دانشجویان نوبت دوم (دوره شبانه) لازم است پس ازورود به سیستم آموزشی گلستان از لینک پرداخت شهریه، نسبت به واریز مبلغ(20/000/000) ریال بابت پیش پرداخت شهریه، قابل پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب اقدام نمایند.
نکته مهم:
با توجه به اعلام مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، امکان ارائه دو مدرک "تاییدیه تحصیلی" و "سوابق تحصیلی (سه سال آخر تحصیل دوره متوسطه) " برای پذیرفته شدگان به صورت الکترونیکی در سامانه تاییدیه تحصیلی به آدرس https://emt.medu.ir فراهم است. لذا پذیرفته شدگان باید براساس مراحل اجرایی ذیل اقدام لازم را به عمل آورند:
1- پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه تاییدیه تحصیلی به آدرس https://emt.medu.ir و مشخص نمودن نظام آموزشی، با تکمیل فرمهای مربوط نسبت به ثبت درخواست ارسال هر دو مدرک فوق به دانشگاه محل پذیرش خود اقدام نمایند که پس از کامل شدن فرآیند درخواست، کد پیگیری جداگانه برای هر مدرک در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.
2- پذیرفته شدگان می بایست در مرحله ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی ) در دانشگاه کد پیگیری دریافت شده از سامانه مذکور را در محل مشخص شده در سامانه ثبت نام غیر حضوری دانشگاه محل قبولی درج نمایند.
3- دارندگان دیپلم شاخه نظری (نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی ) در زمان ثبت درخواست مدارک فوق علاوه بر مدرک دیپلم، باید مراحل فوق را برای درخواست مدرک پیش دانشگاهی نیز اجرا نمایند.
- فارغ التحصیلان شهریور سال 1395 و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود ندارند.
- فارغ التحصیلان خرداد 1395 و قبل از آن با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی ( نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی: مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی - کارنامه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی - گواهی سال ماقبل دیپلم. نظام قدیم آموزشی: مدرک تحصیلی چهارساله دبیرستان یا هنرستان - کارنامه تحصیلی دیپلم - گواهی سال ماقبل و دو سال ماقبل دیپلم ) باید به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تایید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نماید.
* ارائه اصل مدرک یا گواهی دیپلم و پیش دانشگاهی به دانشگاه هنگام تحویل مدارک در ثبت نام حضوری ضروری می باشد.
* پذیرفته شدگان می توانند تا زمان صدور اصل مدرک، اصل گواهی مدرک خود را به دانشگاه ارائه نمایند.
* پذیرفته شدگان مرد، در صورت داشتن کارت پایان خدمت یا انواع معافیت دائم، ملزم به ارائه اصل مدرک می باشند.
مدارک لازم برای ثبت نام مرحله اول - غیر حضوری (اینترنتی)
مدارک ذیل بایست قبل از شروع ثبت نام غیر حضوری(اینترنتی )توسط پذیرفته شده اسکن و در مرحله ارسال مدارک در ثبت نام اینترنتی مورد استفاده قرار گیرد : (اسکن مدارک می بایست با فرمت jpg با کیفیت DPI 150 بوده و ظرفیت هریک از فایلها کمتر از 150 KB باشد)
1-صفحه اول شناسنامه (همه پذیرفته شدگان)
2- کارت ملی (به صورت پشت ورو- همه پذیرفته شدگان )
3- مدارک تحصیلی
نظام آموزشی قدیم:
* مدرک تحصیلی دوره چهارساله دیپلم با مهر و امضا
نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی:
* مدرک پیش دانشگاهی با مهر و امضا
* مدرک دیپلم متوسطه با مهر و امضا
نظام آموزشی جدید(3-3-6 )
* مدرک دیپلم متوسطه با مهر و امضا
تذکرات بسیار مهم:
* پذیرفته شدگان مرد ( به جز افرادی که دارای کارت پایان خدمت یا انواع معافیت دائم می باشد) لازم است با مراجعه به سامانه سخا به آدرس https://sakha.epolice.ir درخواست معافیت تحصیلی دانشجویی خود در مقطع لیسانس غیر پزشکی پیوسته ثبت و تاییدیه آن را در زمان ثبت نام حضوری به همراه سایر مدارک تحویل نمایند.
* پرینت گواهی پذیرش غیر حضوری و فرم مشخصات می بایست درمرحله دوم ثبت نام (ثبت نام حضوری) به همراه سایر مدارک به دانشگاه تحویل گردد.
* ثبت نام غیر حضوری برای کلیه پذیرفته شدگان الزامی است ولی به منزله ثبت نام قطعی تلقی نخواهد شد و عدم انجام آن به منزله انصراف دانشجو می باشد.
* با توجه به دستورالعمل ثبت نام تاریخ اخذ مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی حداکثر تا 1403/06/31 می باشد و افرادی که تا این تاریخ فارغ التحصیل نگردیده اند مجاز به انجام هیچ یک از مراحل ثبت نام ((غیر حضوری (اینترنتی )و حضوری (تحویل مدارک )) نمی باشند.
نحوه انجام مرحله دوم ثبت نام(ثبت نام حضوری جهت مراجعه به دانشگاه و تحویل مدارک ) در اطلاعیه شماره (3) مندرج در همین سایت قابل مشاهده می باشد.
شماره تلفن های ضروری:
تلفنخانه دانشگاه: 11-33711000-076
اداره کل آموزش: 33711072-076
اداره پذیرش و امور مشمولین: 33711072-076- 33711042-076
اداره خوابگاهها: 33711045-076
اداره رفاه(وام دانشجویی): 33711046-076
امور مالی(واحد شهریه): 33711061-076
مرکز مشاوره دانشجویی: 33711048-076
با تشکر
مدیریت امور آموزشی دانشگاه هرمزگان