مجتمع آموزش عالی میناب
 
EnAr ورود

اطلاعیه شماره 2

راهنمای مرحله دوم ثبت نام پذیرفته شدگان سال 1405-1404

اطلاعیه شماره 2- راهنمای مرحله دوم ثبت نام پذیرفته شدگان سال 1405-1404 مجتمع آموزش عالی میناب (محل تحصیل شهرستان میناب) 

مرحله دوم ثبت نام :(ثبت نام حضوری و تحویل مدارک)

پذیرفته شدگان لازم است پس از انجام مرحله اول ثبت نام (ثبت نام غیر حضوری یا اینترنتی) به همراه مدارک لازم طبق برنامه زمانبندی ذیل جهت تحویل مدارک و ثبت نام قطعی به دانشگاه  مراجعه نمایند.

 

ویژه پذیرفته شدگان مجتمع آموزش عالی میناب (محل تحصیل شهرستان میناب)

سه شنبه : 1404/07/22 پذیرفته شدگان  با حرف اول نام خانوادگی الف تا خ  از ساعت 8:30 الی 13:30

چهار شنبه : 1404/07/23 پذیرفته شدگان  با حرف اول نام خانوادگی د تا غ  از ساعت 8:30 الی 13:30

پنج شنبه : 1404/07/24 پذیرفته شدگان  با حرف اول نام خانوادگی ف تا ی  از ساعت 8:30 الی 13:30

 

 

توجه : ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان رشته های مجتمع آموزش عالی میناب صرفاً در محل مجتمع آموزش عالی میناب به آدرس: شهرستان میناب بعد از میدان 22 بهمن - بلوار رسالت - شهرک المهدی - انتهای بلوار دانش انجام می گردد. 

  • رشته های مجتمع آموزش عالی میناب (محل تحصیل شهرستان میناب )

 

رشته های تحصیلی مجتمع آموزش عالی میناب (محل تحصیل شهرستان میناب )سال 1404 – پذیرش با سوابق تحصیلی

 

رشته تحصیلی

کد رشته

علوم و مهندسی آب

18117

18120

 

مهندسی صنایع و سیستم ها

18118

18121

 

کاردانی تکنولوژی آبیاری

18119

18122

 

علوم و مهندسی باغبانی

18123

18128

 

علوم و مهندسی صنایع غذایی

18124

_____

 

مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی

18125

18129

 

مهندسی فضای سبز

18126

18130

 

مهندسی گیاه پزشکی 

18127

18131

 
       
 

-       برای انجام ثبت نام حضوری و تحویل مدارک مراجعه شخص پذیرفته شده به دانشگاه الزامی می باشد.  

 

مدارک لازم برای ثبت نام حضوری : (تحویل مدارک)

-       پذیرفته شدگان لازم است قبل از ورود به سالن ثبت نام کلیه مدارک ثبت نامی به همراه تصویر آن را به ترتیب زیر آماده نمایند:

 

1- رسید یا تاییدیه ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی ) و برگ اطلاعات ثبت شده توسط دانشجو در پذیرش غیر حضوری

2- 3 قطعه عکس 4*3 تمام رخ تهیه شده در سال جاری

3-  اصل شناسنامه  و دو نسخه کپی از تمام صفحات شناسنامه

4- اصل و دو نسخه کپی کارت ملی به صورت پشت و رو یا  اصل و دو نسخه کپی رسید ثبت نام کارت هوشمند ملی

5- مدارک تحصیلی :

 

* نظام قدیم آموزش متوسطه:

 

- اصل یا گواهی مدرک تحصیلی دوره چهار ساله دبیرستان یا هنرستان با مهر و امضاء با درج نوع دیپلم، بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم و دو نسخه کپی

-گواهی تحصیلی دو سال ما قبل دیپلم با درج بخش و شهرستان محل تحصیل با مهر و امضاء و یک نسخه کپی

-اصل کارنامه تحصیلی با مهر و امضاء و  دونسخه کپی

 

* نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی:

 

-اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه با مهر و امضاء و با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک و دو نسخه کپی

-اصل کارنامه دیپلم متوسطه با مهر و امضاء و دو نسخه کپی

-اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی با مهر و امضاء با درج رشته تحصیلی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک ودو نسخه کپی

-اصل کارنامه دوره پیش دانشگاهی با مهر و امضاء  و دو نسخه کپی

- گواهی سال ما قبل دیپلم با مهر و امضاء با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک و یک نسخه کپی

 

* نظام آموزشی جدید (3-3-6):

 

-اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه با مهر و امضاء با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک  ودو نسخه کپی

-اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان و  دو نسخه کپی

-گزارش کلی سوابق (فرم 602)

 

تمام مدارک تحصیلی باید تایید شده و دارای مهر و امضاء باشد.(مدارک بدون مهرو امضاء فاقد اعتبار می باشد)

6-مدرک نظام وظیفه (مخصوص برادران  ):

-پذیرفته شدگان مرد (به جز افرادی که دارای کارت پایان خدمت یا انواع معافیت دائم می باشند) لازم است  با مراجعه به سامانه سخا به آدرس https://sakha.epolice.ir  نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی دانشجویی خود اقدام و تاییدیه آن را به همراه سایر مدارک تحویل نمایند.( مقطع تحصیلی در سامانه سخا برای دانشجویان کارشناسی، "لیسانس غیر پزشکی پیوسته" و برای دانشجویان کاردانی، "فوق دیپلم غیر پزشکی" می باشد.)

-       دانشجویان لازم است اطلاعات و مشخصات خود را به طور صحیح در سامانه فوق ثبت نمایند در غیر اینصورت درخواست عودت داده شده و قابل تایید نمی باشد.

-       در صورتی که به هر دلیل مجوز نظام وظیفه برای دانشجو صادر نگردد ثبت نام وی  لغو و از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

 تذکر مهم:

پذیرفته شدگانی که دارای کارت هوشمند پایان خدمت و معافیت دائم می باشند لازم است کپی برابر  با اصل آن را به همراه سایر مدارک به دانشگاه تحویل  نمایند.

دانشجویان انصرافی می بایست اصل برگ انصراف و لغو معافیت تحصیلی خود را همراه با سایر مدارک تحویل نموده و کپی آن را نزد خود نگهداری نمایند. 

7-فرمهای ثبت نام:

* پذیرفته شدگان لازم است فرم های ثبت نام را از مرحله چاپ فرم های اخذ تعهد (در مراحل پذیرش ثبت نام غیر حضوری ) پرینت و پس از امضاء و اثر انگشت در زمان ثبت نام حضوری به همراه سایر مدارک به دانشگاه تحویل نمایند. 

 

 

- علاوه بر فرمهای فوق، فرمهای زیر را دانلود و به همراه سایر مدارک تحویل نمایید. 

 – یک برگ

 – دو برگ

نکته بسیار مهم: از درج هرگونه علامت بر روی فرم کنترل مدارک جداً خود داری نمایید.

نکته بسیار مهم: از درج هرگونه علامت بر روی فرم کنترل مدارک جداً خود داری نمایید.

 

8- اصل فرم انصراف قطعی از تحصیل و گواهی تسویه حساب مخصوص دانشجویان انصرافی و اخراجی  

 

* تذکرات خیلی مهم:

_ اداره کل آموزش پس از دریافت مدارک و تشکیل پرونده از تحویل اصل مدارک تا پایان دوره تحصیلی به دانشجو معذور می باشد بنابراین، پذیرفته شدگان محترم لازم است قبل از تحویل مدارک به دانشگاه از همه مدارک خود کپی برابر با اصل تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.

 _ در صورت نقص در هر یک از مدارک، ثبت نام به صورت مشروط بوده و دانشجو موظف به پیگیری و رفع نقص از پرونده خود حداکثر  تا تاریخ 1404/08/15 می باشد.

 _انجام ثبت نام حضوری الزامی بوده و عدم مراجعه جهت تحویل مدارک به دانشگاه به منزله انصراف از تحصیل می باشد.

- میهمانی و انتقال دانشجویان از مجتمع آموزش عالی میناب به دانشگاه هرمزگان (بندرعباس ) در تمامی رشته ها ممنوع می باشد. 

_ تحصیل همزمان دانشجو به شیوه حضوری در تمامی دانشگاه ها (دولتی و غیر دولتی ) و همه دوره های تحصیلی ممنوع می باشد. 

_ شروع کلاس ها از روز شنبه 1404/07/26 بصورت حضوری می باشد.

- شرکت در جلسه معارفه دانشکده که تاریخ آن متعاقباً در سایت دانشکده ها اعلام می گردد برای همه پذیرفته شدگان الزامی می باشد. 

 

- دانشجویان لازم است پس از انجام ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده جهت اطلاع از برنامه هفتگی به دانشکده و گروه آموزشی خود مراجعه نمایند.

 

 

*اطلاعیه پایش سلامت دانشجویان جدیدالورود*

دانشجویان عزیز خواهشمندیم؛ می بایست پس ازثبت نام حضوری و تشکیل پرونده حداکثر تا تاریخ ۱۵ آبان ماه با مراجعه به لینک پایش سلامت به آدرس https://health.saorg.ir نسبت به آن اقدام نمایند.بدیهی است افرادی که کارنامه سلامت خود را تا تاریخ مذکور تکمیل ننمایند اجازه انتخاب واحد و سکونت در خوابگاه در نیمسال آینده را نخواهند داشت.

توجه!

پس از تکمیل کارنامه سلامت؛ کد رهگیری نزد خود نگه داشته؛ مرکز مشاوره و سلامت جهت دریافت متعاقبا اعلام می نماید.

  • به دانشجویان ورودی جدید اکیداً توصیه می‌گردد متن آئین نامه را به دقت مطالعه نمایند.

 

آخرین ویرایش 21 مهر 1404
0   0
بازدید امروز: 82    بازدید کل: 82
captcha