۱- نیازسنجی در خصوص منابع مورد نیاز اعضای هیأت علمی ، دانشجویان و پژوهشگران
۲- تهیه و تأمین کتابهای فارسی و لاتین مورد نیاز
۳- مهر نمودن و ثبت کتابهای دریافتی به کتابخانه و ارسال آنها به فهرست نویسی
۴- تهیه قبض انبار و درخواست خرید و انجام موارد مربوط به امور مالی
۵- انجام کلیه امور مربوط به منابع اهدایی پس از شناسایی و بررسی های مربوطه
چگونه می توانیم پیشنهاد خرید کتاب، به کتابخانه مرکزی دانشگاه بدهیم؟
در صورتی که نیاز به خرید کتاب از سوی کتابخانه دارید یا پیشنهاد می کنید کتابی به مجموعه اضافه شود، بعد از اطمینان از عدم وجود آن در کتابخانه، می توانید فرم پیشنهاد خرید کتاب را در پایین همین صفحه تکمیل نموده و به lib@hormozgan.ac.ir ارسال نمایید یا به میز امانت( آقای عبدالهی) و همچنین بخش ثبت و سفارشات ( خانم قنبری) تحویل دهید.